-->

Hirdetések tervezése

HIRDETÉSEK TERVEZÉSE

Régen a „Jó bornak nem kellett cégér”  Ma már ez kevés. A vevőknek ennél több kell! Felbolydult, elgépiesedett és elmédiásodott nemzetünknek szüksége van az ütőképes reklámokra.

A jó reklám alapja azon élmények és életérzések átadása, ami a termékünkre vagy szolgáltatásunkra leginkább jellemző célközönségünk számára. Grafikusaink nagy tapasztalattal rendelkeznek, és igyekeznek megérinteni a leendő célközönséget úgy, hogy azt érezhessék, hogy üzenetük Pont nekik szól!

A jó hirdetés ismérvei:

  • Frappáns a címsora
  • Vágyat kelt a termékünk/szolgáltatásunk iránt
  • Vásárlásra ösztönöz
  • Megnyerő a grafikája, vágyakat életérzéseket sugall

 


Hirdetések tervezése

Képek száma: 1